Skip to main content

Autor: PC Press

Za menadžere prodaje, lidere prodajnih timova, uspešne prodavce, za vlasnike biznisa i direktore razvoja pripremili smo BIZIT Plus seminar „Kontekst prodaje“, koji će se 29. maja 2024. održati u beogradskom hotelu „Metropol“.

Na seminaru Kontekst prodaje nećemo se baviti prodajnim tehnikama, veštinama, pregovaranjem… Pričaćemo o problemima koje imaju uspešni menadžeri koji su te tehnike, veštine i pregovaranje odavno apsolvirali. Kroz program Seminara bavićemo se isključivo razumevanjem procesa i ambijenta prodaje – to je ona šuma iz poslovice koja nam sve više izmiče iz vidokruga, pod uticajem šumova svakodnevice. To su društveni faktori koji skriveno, nejasno ili neobjašnjivo utiču na našu prodaju i koje često ne možemo blagovremeno da uočimo, razumemo i procesuiramo.

Razumevanje tih faktora biće teme predavanja vrsnih stručnjaka. Na ovom seminaru smo okupili ekipu predavača kakva u ovom sastavu do sada nije viđena na našim prostorima.

Licem u lice

Doktor Dejan Šoškić, redovni profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu i nekadašnji guverner Narodne banke Srbije govoriće o rastu, zaduživanju, kamatama, inflaciji, cenama energenata i na koje načine te „velike teme“ makroekonomije konkretno utiču na nas kao prodavce, ali i na kupce.

Doktor Oliver Tošković, vanredni profesor Filozofskog fakulteta u Beogradu, osvrnuće se na to kako opažamo stvari, šta nam krivi sliku realnosti i kako da filtriramo informacije i time odvojimo digitalno žito od kukolja, korisnu informaciju od laži i obmane. Kako da savladamo strah od promena i razumemo strahove kupaca.

Vojislav Voja Žanetić približiće nam tektonske promene u oblasti za koju (samo) verujemo da je odlično poznajemo – komunikacije: kako da koristimo informacije, kako da ih ispravno primamo, kako će se komunikacije dalje razvijati pod uticajem veštačke inteligencije i zašto ćemo morati da se zbog toga menjamo – i mi i naša prodaja (zajedno s kupcima).

Miroslav Varga, martech specijalista i stručnjak za Google AdWords, govoriće o oglašavanju na Internetu, i o tome kada Google (ni)je dovoljan. Kroz niz zanimljivih primera razumećemo Varginu osnovnu ideju o prodaji, a to je da kupac nikada ne kupuje vašu uslugu ili proizvod, već uvek kupuje rešenje za svoj problem ili statusni simbol.

Branko Đaković, kreativni direktor Tomato Tomato Communications, pretvorio je stotine formalnih prodajnih alata u treninge za prodajne timove najvećih svetskih kompanija. Samo neke od korporacija s kojima je radio su Microsoft, Cisco, Epson… Posebne rezultate postiže u radu s prodajnim timovima i na seminaru će govoriti o metabolizmu dobrog tima.

Boris Vukić, specijalista organizacione transformacije u Adižes institutu, posebno u segmentu porodičnog biznisa, zna i preneće nam razloge zbog kojih rast kompanija ne prati unutrašnji razvoj, što za posledicu ima da se prodajni timovi guše u organizacionim stranputicama umesto da svu energiju posvete zadovoljstvu korisnika.

Završni akcenat sadržaju seminara daće panel „Iz iskustva“ gde će u diskusiji učestvovati nekoliko direktora prodaje najvećih brendova koji će sa učesnicima podeliti svoja neposredna iskustva o rastu prodaje, kako ga dosegnuti i održati u turbulentnim vremenima.

Iskrene priče

BIZIT Plus seminar „Kontekst prodaje“ održava se isključivo uživo – bez novinara, kamera i striminga. Zašto je to bitno? Zato što će priče koje ćemo čuti od stručnjaka i kolega koji dele naše brige i hleb biti korisne, iskrene i bez cenzure medijske ili druge korektnosti. Naravno, neće izostati ni kvalitetni neposredni susreti „na marginama“ i u pauzama događaja.

A sve to s namerom da barem na sekund promenimo svoj mindset, saslušamo inspirativne govornike i pomerimo se nekoliko koraka od drveta svakodnevne borbe koje nam zaklanja nove prodajne paradigme na horizontu promenjenog društvenog ambijenta koji nemilosrdno nastupa.

Prijavite se već sada za ovaj jedinstveni samit znanja i iskustva o rešavanju univerzalnih problema koje generalno prodavcima kvare miran san!