08:15 – 09:00
Registracija učesnika
08:15 – 09:00
Registracija učesnika
09:00 – 09:10
Pozdravni govor
09:15 – 10:00
Ekonomski razvoj Srbije 2000-2024, ograničenja i perspektive daljeg razvoja
U mnoštvu izjava o ekonomskim performansama naše zemlje koje se daju u javnosti već godinama unazad dosta je nepreciznih, metodološki nekorektnih ali i poluistinitih, pa i neistinitih iskaza. Ovo predavanje će težiti da na bazi podataka zvanične statistike (Republički zavod za Statistiku, NBS, Ministarstvo finansija, Svetska Banka, Međunarodni monetarni fond) realno prikaže privredni razvoj Srbije u poslednjih 24 godine. U svom drugom delu predavanje će dati osvrt na ograničenja i perspektive daljeg ekonomskog razvoja naše zemlje, pa i na moguće ishode najavljenog intenziviranja saradnje sa Kinom.
10:00 – 10:45
Autostoperski vodič kroz (ne)pristrasno mišljenje
Zamislite da bacite novčić 6 puta za redom i kao ishod dobijete GGGGGG (G=glava; P=pismo). Verovatno biste se iznenadili i pomislili kako je to veoma malo verovatno. Takođe, većina nas bi imala utisak da je to što se desilo manje verovatno od ishoda bacanja PGPGPG, iako su zapravo verovatnoće dva navedena dešavanja potpune iste. Našem umu deluje da je ishod PGPGPG reprezentativniji i prihvata ga kao verovatnijeg i to načelo je samo jedno od takozvanih heuristika, pravila na koja se um oslanja u situacijama sličnim navedenoj, a koja mu obezbeđuju optimalna rešenja – najbrža i najprilbližnija tačnim, ali ne nužno tačna. Ako znamo da se um često oslanja na heuristike i da ne traži nužno potpuno tačna rešenja, zamislite šta se dešava u situacijama kada moramo da donesemo neke bitne odluke. Na primer, ako želite da odlučite da li stupiti u brak sa određenom osobom ili ne, vi ne možete znati unapred koliko će „glava i „pisama biti pri „bacanjima u narednim godinama mogućeg braka. U takvim situacijama heuristici su još važniji.
10:45 – 11:05
Kafe pauza
11:05 – 11:50
Revolucija na kvadrat
Komunikacijske epohe se neverovatnom brzinom smenjuju. Mi koji u njima živimo deo smo velikog prilagođavanja koje ne prestaje. Oni koji se prilagode, ostaju u igri, do sledeće etape. A oni koji to ne učine pretvaraju se u zbunjene i uplašene posmatrače odmicanja civilizacije u budućnost. Možemo li ništa da ne propustimo? Ne možemo. Možemo li da propustimo nešto važno? I te kako. Predavanje Voje Žanetića govori o ovoj kontradikciji i nekim od načina borbe protiv nje.
11:50 – 12:35
Kontekst prodaje u doba AI
Kažu da živimo u najluđe doba ljudske civilizacije. Navodno je 90% svjetkih informacija kreirano u zadnje 3 godine, u to spadaju i TikTok filmovi! Ono što znamo pouzdano je da se razvoj odvija sve brže i da će današnje doba nekome iz budućnosti biti ‘dobra stara mirna vremena kada se ništa nije događalo’. Dobro je biti upoznat s trendovima koji nas čekaju u neposrednoj budućnosti i koji će bitno utjecati na nas. A mi, ljudi smo ostali bića kakva smo bili prije cca 100.000 godina. Predstavit ću 12 studija slučaja (od kojih su tri nagrađene Nobelovom nagradom) koje pokazuju kako na nas AI može utjecati i kako bi trebali biti svjesni kako to može utjecati na prodaju.
12:35 – 12:55
Kafe pauza
12:55 – 13:40
Nepodnošljiva lakoća prodavanja
Želimo da se posvetimo svim onim bočnim detaljima prodaje, onim detaljima koji izgledaju ili apsolutno očigledno i podrazumevajuće ili sasvim nebitno, a ni jedna od tih definicija nije istinita. Pogledajmo te detalje koji su naizgled sasvim zapostavljeni i previđeni ali isto tako mogu biti i odlučujući u uspešnoj prodaji.
13:40 – 14:25
Kad ih otvorim – svi su isti
Ovu rečenicu je izrekao jedan hirurg, misleći na svoje „klijente“! U potpunosti je potpisuje i Boris Vukić, organizacioni terapeut sa trideset godina iskustva.U čemu su kompanije iste, šta je dobro znati a šta bolje ne… govoriće nam Boris.
14:25 – 14:45
Kafe pauza
14:45 – 15:00
Kako kreirati proizvod poželjan za tržište?
Prof. dr Aleksandar Kavčić je inženjer i naučnik, u svetu poznat kao izumitelj čitača sa magnetnih zapisa, izuma koji se nalazi u milijardama hard diskova širom planete. U našoj zemlji je prepoznat kao osnivač fondacije koja ima za cilj unapređenje obrazovanja u našoj zemlji.
U otvorenom razgovoru prof. Kavčić će govoriti o tome kako je došao na ideju da kreira proizvod koji će se prodavati u milionskim tiražima, da li je to bio cilj ili rezultat?!
15:00 – 16:00
Panel: „Iz ličnog iskustva“
Moderator: Vesna Čarknajev
Učesnici: Igor Grmuša (Direktor marketinga, Planeta Sport),
Zoran Drakulić (Predsednik Srpskog poslovnog kluba Privrednika),
Aleksandar Trifunović (Market Development Manager, Virdžinija Doo)
16:00 – 17:15
Ručak