Skip to main content

Ove godine BIZIT konferenciju zatvorićemo posebnim panelom pod naslovom “Agilna bitka za korisnike i dušu” u saradnji sa našim prijateljima iz kompanije Agile Humans. Gosti panela su lideri kompanija iz regiona koje su iskusile prednosti i izazove agilnog razvoja iz različitih industrija i predstavnici visokog obrazovanja. Panelom se obeležava i Četvrti dan agilnih ljudi koji će biti zaokružen dodelom nagrade Agilni lider godine.

Vodeća tema ovogodišnje BIZIT konferencije, “Bitka za korisnike”, suštinski je agilna tema. Istinsko interesovanje za korisnika, aktivna saradnja sa korisnikom, kao i sposobnost da se korisniku pravovremeno i konstantno isporučuje vrednost glavna su načela agilnog poslovnog pristupa. Sposobnost da se odgovori na učestale promene kojima svedočimo, gotovo da je postala imperativ i uslov opstanka na tržištu, kako za kompanije, tako i za pojedince. Kompanije i organizacije koje se opredele za agilan razvoj proizvoda, rešenja ili usluga stavljaju u prvi plan ne samo korisnike, već uopšte pojedince i njihove interakcije, čime otvaraju prostor za „humanizaciju“ biznisa, suočavanje sa prirodom čoveka i njegovom realnom ulogom u postizanju uspeha, kreativnost. Agilno nas podseća na ljudski faktor u korisničkom svetu i ohrabruje intuitivni pristup odnosu i razmeni između kompanija i njihovih klijenata.

Nova agilna zanimanja traže i značajan razvoj agilnih znanja i veština: funkcionisanje u digitalnoj sferi, prepoznavanje vrednosti iza korisnosti, prilagođavanje novim načinima razmišljanja i rada, fluidnost i razvoj svesti o sebi i drugima. Predstavljaju izazov obrazovanju, jer nova zanimanja na tržištu niču brže nego što obrazovanje može da isprati. Govorićemo o tome kako visoko obrazovanje sprema studente za „bitku za korisnike“ i rad u okruženju u kom smo kao pojedinci veoma vidljivi.

U okviru teme panela, “Agilna bitka za korisnike i dušu”, potrudićemo se da odgovorimo na mnoga važna pitanja poput: kako se kompanija menja kada korisnika stavi u prvi plan, i kada procese rada organizuje tako da isporuke budu česte, kakvi su korisnici danas, na koji način se menjaju korisničke potrebe i odnos između kompanija i njihovih korisnika, sa kakvim se izazovima susrećemo, šta je to ljudsko u korisniku, a šta korisničko u čoveku.

Da značaj agilnog približimo biznisu a i korisnicima, i ove godine pomoći će nam moderatorka panela, suosnivač i CEO kompanije Agile Humans Jasmina Nikolić i učesnici panela koji će podeliti svoja iskustva u agilnoj transformaciji sa korisnicima i kompanijama.

Kako za učesnike BIZIT-a tako i za preko 3000 članova agilne zajednice obezbeđen je prenos panela uživo, a svim internacionalnim online posetiocima omogućen je simultani online prevod na engleski jezik.

I za kraj, bitka za korisnike postaje mnogo lepša kada se posmatra kao ples i zato će ovogodišnja BIZIT konferencija biti zatvorena plesom i pričom o raskošnom flamenku pod off-topic naslovom “Bitka za dušu”. Saznaćete i zašto flamenko izgleda tako kako izgleda i do koje mere su korisnici uticali na to.

Panel i konferenciju zatvorićemo koktelom.

Dobrodošli!