BIZIT 2025
Rešenja, ne izgovori

4. i 5. novembar 2025. godine
u hotelu Metropol, Beograd

BIZIT 2025

Rešenja, ne izgovori

Svake godine, BIZIT okuplja zajednicu onih koji razumeju da tehnologija nije sama sebi svrha. Ona je alat, pokretač, saveznik. Iznad svega, ona je odgovor – na izazove tržišta, promene u društvu, sve zahtevnije korisnike i ograničene resurse.
Zato ovog novembra, pod sloganom „Rešenja, ne izgovori“, pravimo korak dalje. U vremenu kada je lako reći „ne može“, mi okupljamo one koji znaju kako „može“. One koji ne čekaju idealne okolnosti, već ih stvaraju – pomoću znanja, iskustva i savremenih tehnologija.

Pročitaj više

Rešenja, ne izgovori

Dobrodošli na 12. BIZIT konferenciju – 4. i 5. novembar 2025, Beograd

Svake godine, BIZIT okuplja zajednicu onih koji razumeju da tehnologija nije sama sebi svrha. Ona je alat, pokretač, saveznik. Iznad svega, ona je odgovor – na izazove tržišta, promene u društvu, sve zahtevnije korisnike i ograničene resurse.

Zato ovog novembra, pod sloganom „Rešenja, ne izgovori“, pravimo korak dalje. U vremenu kada je lako reći „ne može“, mi okupljamo one koji znaju kako „može“. One koji ne čekaju idealne okolnosti, već ih stvaraju – pomoću znanja, iskustva i savremenih tehnologija.

BIZIT 2025 nije još jedna konferencija o tehnologiji. To je mesto susreta ljudi koji menjaju pravila igre. Tokom dva dana u Beogradu, na sceni će se smenjivati eksperti iz vodećih IT kompanija, vizionari iz sveta digitalne infrastrukture, poslovnog softvera, data centara i sajber bezbednosti. Ali njihova predavanja nisu zamišljena kao daleki pogledi u budućnost – već kao odgovori na pitanja koja postavljamo danas.

Šta sve učesnike očekuje?

  • Razmena znanja iz prve ruke – jer iskustvo je najvrednija valuta.
  • Otvoreni razgovori o tehnologijama koje se već primenjuju i donose rezultate.
  • Stručni uvidi u pravce razvoja koje bi svaki lider trebalo da razume.
  • Prilike za povezivanje sa kolegama, partnerima, klijentima – ljudima koji razmišljaju kao vi.
  • Atmosfera koja podstiče dijalog, ideje i nova poznanstva.
  • I kao i svake godine – vredne nagrade za učesnike i pokloni koji podsećaju na to da ste ulagali u sebe.

Učešćem na BIZIT konferenciji Vi investirate u perspektivu – svoju ličnu, profesionalnu i poslovnu. Jer dobre odluke se ne donose u vakuumu, već u zajednici sa onima koji znaju više, vide dalje i spremni su da podele.

Ako vam je dosta opštih mesta, ako želite konkretna rešenja, inspiraciju i kontakte koji mogu napraviti razliku – BIZIT 2025 je pravo mesto za vas.

Vidimo se u novembru. Prijave su otvorene – a mesta su ograničena.

4. i 5. novembar

Hotel Metropol

Teme – Prvi dan 

4. novembar

Data centri

  • Napredni sistemi upravljanja podacima i skladištenje
  • Efikasnost i energetska efikasnost u data centrima
  • Cloud computing i virtualizacija

Cyber Security

  • Zaštita od sajber napada i prevencija prevara
  • Sigurnost mreže i zaštita podataka
  • Bezbednost mobilnih i IoT uređaja
  • Razvoj novih tehnologija u sajber sigurnosti

Smart world

  • Pametni gradovi i infrastruktura
  • Internet stvari (IoT) i povezane tehnologije
  • Organizator zadržava prava promene sadržaja/tema konferencije

Teme – Drugi dan 

5. novembar

Poslovni softver i rešenja

  • ERP (Enterprise Resource Planning) i CRM (Customer Relationship Management) sistem
  • DMS (Document Management System) i WMS (Warehouse Management System)
  • Integracija poslovnih sistema i automatizacija poslovnih procesa
  • E-commerce
  • E-banking

Marketing i komunikacije

  • Digitalni marketing i strategije za online prisutnost
  • Analiza podataka i big data u marketinškim aktivnostima
  • Uticaj društvenih medija na marketinške strategije
  • Digitalne komunikacijske platforme i njihova primena u poslovnim okruženjima
  • Kolaboracijski alati i timski rad u virtuelnom okruženju
Smart world
  • E-zdravlje
  • Zelena energija, ekologija
  • Organizator zadržava prava promene sadržaja/tema konferencije
https://www.youtube.com/watch?v=rS_HYkJHMgU&t=5s
BIZIT
Konferencija BIZIT je među IT stručnjacima i poslovnim ljudima, prepoznata kao centralni poslovno-informatički događaj u regionu. Prošle godine smo okupili preko 500 učesnika, koji su se upoznali s savremenim tehnologijama za podršku poslovanju, povezali se sa vodećim domaćim IT kompanijama, predstavnicima banaka i telekomunikacionih operatora.

Agenda

*Organizator zadržava pravo promene agende

Prvi dan konferencije - 4. novembar

08:15 – 09:00

Registracija učesnika

09:00 – 09:20

Svečano otvaranje

Direktor, PC Press

Vesna Čarknajev

09:20 – 09:45

Makroekonomski trendovi

Redovni profesor na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu

Prof. dr Dragan Đuričin

09:50 – 10:05

Digital twin of Data Center

Key Account Manager Secure Power, Schneider Electric

Aleksandar Bukva

10:10 – 10:25

Data Centri od mikro do AI

Regionalni rukovodilac poslovne jedinice IT, Rittal

Goran Premec

10:30 – 10:45

Powering and Cooling the AI Revolution

Channel Reseller Manager, Vertiv

Bogdan Strătulă

10:50 – 11:05

Modernizacija i rekonstrukcija server sala

Tehnički direktor, Konvereks

Srđan Milićević

11:10 – 11:35

Kafe pauza

11:40 – 11:55

Hibridni sistemi napajanja – inovativno, efikasno, pouzdano

Electrical Design Engineer, ENEL PS

Srđan Savić

12:00 – 12:15

nJoy: Put do evropskog vrha – Kako postati deo pobedničke priče

Regional Business Development Manager, nJoy

Nenad Stojanović

12:20 – 12:15

Optimizacija procesa nabavke laptopova u malim i srednjim preduzećima

SMB Sales Representative, Lenovo

Vladimir Urukalo

12:40 – 12:55

Cyber Security slepe tačke u Data centrima: Konvergencija IT i OT bezbednosti

Sales Manager, Sky Express

Dalibor Mitić

13:00 – 13:15

Eksterni rizici: Da li smo zaštićeni ili ne?

Partner Sales Manager, Check Point Software Technologies, Ltd.

Ivan Mladenović

13:20 – 13:30

Nagradni kviz

13:30 – 13:55

Kafe pauza

14:00 – 14:45

Panel: Čuvari algoritama: Tehnologija, podaci i bezbednost

Moderator: Toni R. Crisolli, Učesnici: Bojana Kaličanin-Stojanović (NLB Komercijalna banka), Dalibor Mitić (Sky Express), Žarko Kecić (RNIDS), Milorad Stojanović (Data Cloud Technology)

14:50 – 15:05

Digital Signage kao prodajni alat

CEO, Wizard

Siniša Bošković

15:10 – 15:55

Panel: E-zdravlje: Digitalni puls zdravstva

Moderator: Uroš Bogdanović; Učesnici: Vukašin Radulović (Heliant), Bojan Kisić (NITES Group), Dušan Ćirić (Schneider Electric)

16:00 – 16:10

Nagradni kviz

16:10 – 17:00

Ručak

Drugi dan konferencije - 5. novembar

08:30 – 09:00

Registracija učesnika

09:00 – 09:15

Otvaranje

09:15 – 09:25

Pogled koji otključava vrat

Managing Director, BizPliz

Mira Mitrović

09:25 – 09:40

Dreamforce 2025 novosti: Agentno poslovanje i platforma Agentforce 360

Marketing manager, Kameleon Solutions

Una Kostandinović

09:45 – 10:10

Ja, robot

Chief Marketing Officer, Comtrade

Ljubomir Ristić

10:15 – 10:40

Fabrike bez ljudi – digitalizacija u 4 koraka

Business Development Representative, ICodeFactory

Marija Mišić

10:45 – 11:00

Od Excela do AI-a: CRM put koji većina kompanija još nije prešla

Suosnivač i CEO, Kameleon Solutions

Igor Jovanovski

11:05 – 11:30

Kafe pauza

11:35 – 11:50

Kompletna digitalizacija – žaba koju moramo progutati

Direktor i suosnivač, PlusPlus NT

Gvozden Marinković

11:55 – 12:10

Kada dokument postaje proces: evolucija DMS-a u workflow sisteme

CEO, Orka

Nihad Salkić

12:15 – 12:30

ERP: Integracija sa drugim sistemima u cilju povećanja efikasnosti poslovanja

Konsultant, AB Soft

Predrag Stojanović

12:35 – 12:50

Imali li kopilota u avionu?

Business Development Manager, GoPro

Miloš Pucarević

12:55 – 13:20

Šta ERP treba da bude

Direktor, IIB

Miloš Bošnjak

13:25 – 13:35

Nagradni kviz

13:35 – 14:00

Kafe pauza

14:05 – 14:20

From zero to hero. DCT & DDC

Direktor prodaje, Docloop

Bojan Brajović

14:45 – 15:45

Panel: Korisnik na tronu: šta traži, šta dobija, šta ga (ne)zadržava?

Moderator: Vesna Čarknajev; Učesnici: Ljubica Janković (A1 Srbija), Dušan Brdar (Fashion Company), Miloš Bošnjak (IIB), Igor Jovanovski (Kameleon Solutions)

15:15 – 15:30

Fotografija u digitalnom svetu i autorska prava

Advokat, Advokatska kancelarija Cvjetićanin i partneri

Nenad Cvjetićanin

14:45 – 15:45

Panel: Uticaj AI i deepfake tehnologija u komunikacijskoj industriji: Kako se kompanije, brendovi i agencije snalaze u novom tehnološkom okruženju

Moderator: Robert Čoban; Učesnici: Vitomir Jevremović (VR-All-Art), Pavle Savović (Euronews Srbija)

16:05 – 16:15

Nagradni kviz

16:15 – 17:00

Ručak

Predavači i učesnici panela

Redovni profesor na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu

Prof. dr Dragan Đuričin

Dragan Đuričin je redovni član Svetske akademije umetnosti i nauke, kao i član Savetodavnog komiteta UNSCO. Profesor je strategijskog menadžmenta, upravljanja projektima, upravljanja rizicima preduzeća i ekonomike strategije. Glavni je urednik časopisa Ekonomika preduzeća – SAE Journal of Business Economics and Management. Predsednik je Udruženja korporativnih direktora Srbije. Napisao je desetine knjiga iz oblasti strategijskog menadžmenta, upravljanja projektima, sistemske tranzicije, upravljanja rizicima i Industrije 4.0. Bio je gostujući profesor na Univerzitetu u Veneciji, kao i član Fulbrajt fondacije. Bio je član organa korporativnog upravljanja u desetinama multinacionalnih i uglednih srpskih korporacija, uključujući Tarkett, Molson Coors, Danube Foods Group, Addiko Bank. Radio je u Deloitte-u 24 godine, zauzimajući najviše pozicije, uključujući predsednika Deloitte Pannon Adria i predsednika Deloitte Srbija. Bio je predsednik Nadzornog odbora Instituta za kardiovaskularne bolesti Dedinje. Trenutno je član organa korporativnog upravljanja Metalca, Messer Tehnogasa i NLB Komercijalne banke. Bio je osnivač i izvršni predsednik Kopaonik biznis foruma. Petnaest godina bio je predsednik Saveza ekonomista Srbije. Bio je član Privrednog saveta Vlade Republike Srbije. Bio je angažovan na pripremi nekoliko tranzicionih zakona, posebno zakona o privatizaciji, kao i programa fiskalne konsolidacije poznatog kao „Avramovićev program“. Njegova stalna preokupacija je ekonomika tranzicije. Njegovi trenutni interesi uključuju promenu paradigme u ekonomiji i uticaj Industrije 4.0 na finansiranje „neto-nula” tranzicije, kao i cirkularne i regenerativne ekonomije.
Key Account Manager Secure Power, Schneider Electric

Aleksandar Bukva

Aleksandar Bukva je stručnjak za fizičku IT infrastrukturu data centara u okviru kompanije Schneider Electric, gde je fokusiran na razvoj mreže servisnih partnera i odnose sa krajnjim korisnicima na teritoriji Srbije i Crne Gore. Njegov rad obuhvata pozicioniranje naprednih tehnoloških rešenja koja omogućavaju pouzdano, efikasno i održivo upravljanje IT resursima.
Tokom karijere, Aleksandar je izgradio bogato iskustvo u data centar i telekom industriji, radeći na kreiranju i plasiranju infrastrukturnih rešenja koja odgovaraju na savremene potrebe korisnika. Njegovo razumevanje tržišta i tehnologije čini ga važnim glasom u industriji — što potvrđuje i činjenica da tradicionalno učestvuje kao govornik na BIZIT konferenciji, gde deli uvide o trendovima, izazovima i inovacijama u oblasti fizičke IT infrastrukture.
Channel Reseller Manager, Vertiv

Bogdan Strătulă

Bogdan Strătulă se pridružio kompaniji Vertiv 2021. godine, nakon karijere duže od 20 godina, posvećene gotovo isključivo tehnologiji i IT industriji.
Trenutno je Channel Sales Manager za region Jugoistočne Evrope, gde vodi partnerske odnose i kreira prodajne strategije kroz regionalni kanal ekosistem.

U ovoj ulozi fokusiran je na jačanje saradnje sa distributerima i reselerima, dok ujedno širi prisustvo kompanije Vertiv u oblasti termalnog menadžmenta, distribucije električne energije i rešenja za kritičnu infrastrukturu.

Tokom svoje karijere, Bogdan je obavljao ključne komercijalne funkcije u kompanijama Xerox, Bausch + Lomb i Kaspersky Lab, gde je blisko sarađivao sa kanal partnerima, distributerima i kupcima.
Ova iskustva omogućila su mu jedinstven „insajderski pogled“ na poslovnu dinamiku na svim nivoima distributivnog lanca, kao i sveobuhvatno razumevanje funkcionalnih odnosa između različitih nivoa i kanalnog ekosistema u celini.

Kako voli da istakne, Bogdan je strastveni zaljubljenik u inovacije i tehnologiju, uvek u potrazi za pametnijim rešenjima koja može da ponudi partnerima i klijentima.

Bogdan je diplomirao Menadžment na Akademiji ekonomskih studija u Bukureštu (ASE).

Direktor prodaje, Docloop

Bojan Brajović

Bojan Brajović je direktor prodaje u kompaniji Docloop, gde radi gotovo pet godina. Bio je uključen u ključne momente razvoja kompanije – od dobijanja licence informacionog posrednika i akvizicije više od 4.500 klijenata, do lansiranja platforme MojDMS za digitalizaciju poslovanja. Od samog početka vodi prodaju ovog proizvoda, koji je za samo dve godine osvojio poverenje preko 600 kompanija.
Posebno uživa u tome što zajedno sa kolegama iz tehničkog i drugih sektora učestvuje u stvaranju proizvoda koji pomaže kompanijama da pojednostave i unaprede svoje procese. Ima bogato iskustvo u integracijama sa ERP rešenjima i drugim softverima, što čini važan deo njegove profesionalne ekspertize.
Studirao je ekološko inženjerstvo. Kada se ne bavi digitalizacijom i biznisom, slobodno vreme provodi u sportskim aktivnostima, putovanjima, vremenu u prirodi sa svojom desetogodišnjom kćerkicom što koristi kao poligon obnavljanje energije i insipiraciju za nove poslovne izazove.
Advisor of the Board, NITES Group

Bojan Kisić

Bojan Kisić je iskusni menadžer sa dokazanim rezultatima u vođenju projekata, međunarodnom poslovnom razvoju i tehničkom menadžmentu. Uspešno je upravljao složenim projektima širom Evrope i Centralne Azije, kombinujući visoku tehničku stručnost sa strateškim poslovnim pristupom.

Sa profesionalnim iskustvom koja obuhvata IT, telekomunikacije i razvoj infrastrukture, g. Kisić poseduje bogatu ekspertizu u vođenju multidisciplinarnih timova, upravljanju velikim ugovorima i širenju poslovanja na nova tržišta. Njegov pristup liderstvu zasniva se na saradnji, preciznosti i ostvarivanju rezultata, čime obezbeđuje isporuku tehnički pouzdanih rešenja I stvaranju dodate vrednosti.

Profesionalno iskustvo

NITES a.s.
Tehnologija i konsalting – Pametna energija, IT i rešenja za digitalnu transformaciju u zdravstvu.
Pozicija: Konsultant Upravnog odbora (2022 – sada)

NITES a.s.
Pozicija: Izvršni direktor (2014 – 2022)

Halcyon Partners
Finansijski i projektni konsalting
Pozicija: Projekt menadžer i finansijski konsultant (2009 – 2014)

Sitronics Telecom Solutions, a.s.
(bivši STROM Telecom s.r.o., Češka Republika)
Pozicija: Senior inženjer za razvoj / Projekt menadžer (2004 – 2009)

KBBM Ltd. – kancelarija u Moskvi
Pozicija: Projekt menadžer za visokonaponske i niskonaponske mreže (2002 – 2004)

STROM Telecom s.r.o.
Pozicija: Pripravnik – Odeljenje za istraživanje i razvoj (2000)

Strani jezici: engleski, ruski, češki

Članica Izvršnog odbora, NLB Komercijalna banka

Bojana Kaličanin-Stojanović

Bojana Kaličanin-Stojanović je članica Izvršnog odbora NLB Komercijalne banke od septembra 2022. godine, zadužena za operativne i IT poslove. Ima više od 20 godina iskustva u IT menadžmentu, bankarskim procesima i digitalnoj transformaciji. Prepoznata je kao regionalni ekspert za sprovođenje strateških promena i realizaciju kompleksnih projekata u oblasti digitalizacije i integracije bankarskih sistema. Diplomirala je na FON-u u Beogradu, a stručno usavršavanje nastavila je kroz prestižne međunarodne programe, uključujući Harvard Business School i IEDC Bled.
Sales Manager, Sky Express

Dalibor Mitić

Iskusni IT lider sa više od 20 godina iskustva u oblasti IT infrastrukture, upravljanih servisa i digitalne transformacije. Tokom karijere uspešno je kreirao i implementirao strategije za razvoj profitabilnih managed services modela, kao i portfolija IT i bezbednosnih rešenja za enterprise korisnike.
Kombinuje duboko tehničko znanje sa strateškim planiranjem poslovanja, fokusiran na inovacije, održiv rast i vrhunsko korisničko iskustvo. U kompaniji Sky Express odgovoran je za pozicioniranje naprednih Cyber Security rešenja, sa posebnim fokusom na bezbednost data centara, kao i na širi spektar kompanija koje prolaze kroz procese digitalne transformacije.
IT direktor, Fashion Company

Dušan Brdar

IT direktor u kompaniji Fashion Company, zadužen za vođenje IT strategije, digitalnu transformaciju i razvoj eCommerce sektora. Tokom više od 10 godina u Fashion Company rukovodio je uspostavljanjem IT odeljenja, razvojem online prodaje i kao član Upravnog odbora učestvuje u strateškim odlukama kompanije.
Pre toga bio je deo Delta Sport/Delta DMD grupe, gde je obavljao funkcije IT menadžera, Menadžera za softverski razvoj i Regionalnog BI menadžera za tržišta Balkana. Vodio je timove u Srbiji i regionu, sprovodio ERP i Data Warehouse projekte, optimizaciju poslovnih procesa i integraciju IT rešenja u skladu sa poslovnom strategijom.
Specijalizovan je za IT menadžment, razvoj digitalnih sistema, ERP implementacije (Dynamics AX, Navision), poslovnu analitiku i vođenje multidisciplinarnih timova.
Solution Architect - Data Centers, Schneider Electric

Dušan Ćirić

Diplomirani inženjer informacionih tehnologija sa višegodišnjim iskustvom u oblasti data centara i IKT usluga. Trenutno radim kao Solution Architect za data centre u regionu Zapadnog Balkana, u kompaniji Schneider Electric.
Specijalizovan sam za strateško savetovanje i implementaciju naprednih tehnoloških rešenja koja se optimalno integrišu u poslovna okruženja klijenata. Fokusiran sam na kritičnu infrastrukturu data centara u sektorima kao što su telekomunikacije, zdravstvo, finansije, transport, cloud i kolokacione usluge.
Tokom karijere učestvovao sam u svim fazama životnog ciklusa data centara, stekavši duboko tehničko i poslovno razumevanje koje mi omogućava da kreiram kompleksna, pouzdana, skalabilna i energetski efikasna rešenja u skladu sa svim principima održivosti. Posebne kompetencije posedujem u oblastima softverskih rešenja, cloud infrastrukture, IoT-a, veštačke inteligencije i digitalne transformacije, što smatram jako važnim za definisanje kritične infrastrukture koja je osnova za implementaciju ovih tehnologija u data centru.
Oženjen sam, otac dva deteta i veliki obožavalac automobilizma, HiFi tehnologija i druženja. Poseban užitak mi pružaju putovanja i avanture sa porodicom.
Direktor, Tavex

Georgi Hristov

Rođen 1993. godine u Sofiji, oduvek sam negovao snažnu radoznalost za znanjem i strast prema sportu. Diplomirao sam u Sofiji, a trenutno pohađam MBA studije u Engleskoj i Francuskoj, gde produbljujem svoje znanje iz oblasti biznisa i menadžmenta. Od 2015. godine radim u sektoru investicionih proizvoda, stičući dragoceno profesionalno iskustvo na finansijskim tržištima i u upravljanju klijentskim portfolijima. Van poslovnog okruženja uživam u čitanju knjiga, što mi širi vidike i doprinosi ličnom i profesionalnom razvoju.
Regionalni rukovodilac poslovne jedinice IT, Rittal

Goran Premec

S preko 20 godina profesionalnog rada u IT sektoru Goran Premec je sakupio širok spektar znanja i veština. Tokom rada specijalizirao se u IT infrastrukturama, prvo s aktivnim delom IT infrastrukture, a u Rittalu i s kritičnom IT infrastrukturom. Učestvovao je na pripremama i implementaciji više projekata Data centara u regionu, uglavnom za energetski, bankarski, telekomunikacioni i zdravstveni sektor. Energetsku efikasnost i korišćenje nadzornog sistema smatra ključnim elementima u današnjim IT sistemima. Goran danas obavlja funkciju regionalnog rukovodioca poslovne jedinice IT za SEE.
Direktor i suosnivač, PlusPlus NT

Gvozden Marinković

Mr Gvozden Marinković je istaknuti IT stručnjak i lider sa više od dvadeset godina iskustva u razvoju, implementaciji i vođenju kompleksnih projekata iz oblasti informacionih tehnologija. Tokom svoje karijere radio je na razvoju i integraciji softverskih i hardverskih sistema, sa posebnim fokusom na unapređenje poslovnih procesa i digitalnu transformaciju organizacija.
Kao direktor i suosnivač kompanije PlusPlus NT, specijalizovao se za kreiranje naprednih poslovnih aplikacija, rešenja za digitalizaciju i sisteme za upravljanje dokumentima (DMS). Njegov rad obuhvata uspešnu saradnju sa državnim institucijama, međunarodnim kompanijama i akademskim zajednicama, čime doprinosi razmeni znanja i primeni inovativnih tehnologija u praksi.
Gvozden Marinković je učenik Matematičke gimnazije u Beogradu. Diplomirao je i magistrirao na Elektrotehničkom fakultetu Univerziteta u Beogradu, gde je stekao snažnu akademsku osnovu koja je podržala njegov profesionalni razvoj i omogućila mu da postane jedan od vodećih stručnjaka u oblasti digitalizacije i upravljanja informacionim sistemima.
Co-Founder i CEO, Kameleon Solutions

Igor Jovanovski

Igor radi u IT industriji više od 15 godina. Karijeru je započeo kao developer, a karijeru je gradio kroz više IT kompanija i marketing agencija na raznim pozicijama od developera do direktora web produkcije. Kompaniju Kameleon Solutions osniva zajedno sa Milanom Radulovićem 2018. godine i od tada je njegov fokus na popularizaciji CRM sistema kako u Srbiji tako i u regionu. Da bi Kameleon postao ono što sada jeste u regionu, svoj prvi veći CRM projekat su morali da urade u Africi tačnije u Nigeriji. Kako je sve to izgledalo, možete pročitati u tekstu Išli smo u Afriku.
Studirao je na Fakultetu organizacionih nauka. Otac jednog malog dečaka i zaljubljenik u tenis.
Partner Sales Manager, Check Point Software Technologies, Ltd.

Ivan Mladenović

Ivan Mladenović – dipl. Inž. elektronike sa više od 15 godina rada u oblastima cyber bezbednosti, mreža i telekomunikacija, kako na domaćem tako i na internacionalnim tržištima. U kompaniji Check Point zadužen za razvoj tržišta Srbije.
Product Development and Operations Director, Enterprise Area, A1 Srbija

Ljubica Janković

Direktor za upravljanje operacijama i portfoliom proizvoda namenjenih poslovnim korisnicima u kompaniji A1 Srbija, zadužena je za end to end kreiranje dugoročne vrednosti kroz razvoj ICT rešenja unapređujući korisničko iskustvo i efikasnost poslovanja.
Ljubica je nakon završenih studija na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, započela svoju karijeru u Vip mobile Srbija (sadašnji A1 Srbija), 2010. godine kao junior produkt menadžer. Tokom svoje karijere duge 15 godina, vodila je ključne projekte i timove koji su oblikovali tržišne ponude za privatne i poslovne korisnike, kombinujući duboko razumevanje tržišta sa snažnim fokusom na inovacije i korisničku vrednost.
Njena energija, vizija i sposobnost da poveže poslovne ciljeve sa stvarnim potrebama korisnika čine je važnim glasom u industriji i snažnim uzorom ženama u biznisu.
Chief Marketing Officer, Comtrade

Ljubomir Ristić

Pošto je u prvim godinama karijere dobro “ispekao zanat” po beogradskim reklamnim agencijama, učestvuje, kao art direktor, u stvaranju kampanje koja osvaja Grand Prix advertising festivala Epica, prvu takvu nagradu za rad sa ovih prostora. Nedugo zatim dolazi u Comtrade, 1997. godine. U prvo vreme radi kao jednočlani marketing tim da bi 2001. godine inicirao osnivanje CAN advertising, in-house agencije koja servisira potrebe svih firmi unutar Comtrade grupacije kojih danas ima gotovo dvadeset, na tri kontinenta. Krajem 2005. godine kupuje 50% vlasništva u kompaniji Nutrimax, proizvođaču suplemenata sa visokim procentom biljnih vlakana, i napušta Comtrade da bi se posvetio tom projektu. U tom periodu osniva i sopstvenu marketing agenciju FWD, koja nekoliko godina radi za Findomestic banku. Početkom 2009. godine dobija poziv da se vrati u Comtrade i vodi kompletan marketing sektor posle akvizicije slovenačke firme Hermes SoftLab. Od tada je na poziciji CMO grupacije. Po obrazovanju je diplomirani inženjer arhitekture, a po sportskoj vokaciji strastveni teniser.
ICT Solutions Director, TERI Engineering

Milena Žmiko

Milena Žmiko je iskusni profesionalac u oblasti ICT-a. U kompaniji TERI Engineering zadužena je za plasman ICT rešenja i servisa: rešenja za cloud provajdere, Upravljanje IT resursima, IoT aplikacije, CRM, Upravljanje poslovnim procesima, Sistema tehničke zaštite i Security rešenja (za zaštitu mreža, podataka, aplikacija i cloud okruženja kao i za Cyber analitiku)
Po završetku Matematičke gimnazije u Beogradu, upisala je Elektrotehnički fakultet na kome je diplomirala 1989. godine na Odseku za elektroniku, smer računarska tehnika. Profesionalnu karijeru počela kao programer računara za automatizaciju industrijskih procesa u Lola Institutu. Od 2000. godine prešla u oblast Telekomunikacija i narednih 18 godina u kompaniji Ericsson bila angažovana prvo kao IT inženjer, a zatim rukovodila sve većim međunarodnim timovima zaduženim za integraciju I tehničku podršku.
Kao sertifikovani Erickson Professional Coach i PCM Trener, fokusirana da pruži podršku kolegama i partnerima da što lakše ostvare svoje poslovne ciljeve.
Radoznala osoba opčinjena plesom, vizuelnim umetnostima i putovanjima.
Direktor Sektora za Cloud i IT infrastrukturu, Data Cloud Technology

Milorad Stojanović

Milorad se rukovodećem timu Data Cloud Technology-ja pridružio u septembru 2023. godine kako bi pomogao konsolidaciji i proširenju korporativne mreže i infrastrukture, uspostavljanju modernog data centra i afirmaciji kompanije kao modernog komercijalnog servis provajdera kroz pružanje IaaS, PaaS i SaaS usluga.
Višedecenijsko radno iskustvo je sticao kroz rad i velike projekte u javnim sistemima, telko operatorima i integratorima u državnom, internacionalnom i privatnom sektoru.
Neki od značajnijih projekata su izgradnja i razvijanje, tada najmodernijeg nacionalnog data centra, kao i migracije telko servisa sa tradicionalnih transportnih tehnologija na IP.
Karijeru je razvijao od inženjera pripravnika do strateškog konsultanta na izvršilačkim pozicijama, kao i od nižeg do izvršnog nivoa na menadžerskim pozicijama.
Završio je Elektrotehnički fakultet univerziteta u Beogradu, kao i INSEAD školu strateškog planiranja.
Direktor, IIB

Miloš Bošnjak

Miloš Bošnjak je direktor preduzeća IIB, gde je zaposlen od 1998. i prošao je sve pozicije od: sistem administratora, administratora baze podataka, konsultanta i programera do rukovodioca razvoja. Iskustvo ga je naučilo da „Sve što sija nije zlato“, pa je zagovornik stava da je, prilikom izbora informacionog sistema, potrebno je pronaći pravu meru u odnosu na potrebe i mogućnosti preduzeća, raspoložive kadrove i softverska rešenja, a da on pritom ostvari svoju misiju: pruži potrebne, istinite i pravovremene podatke, kraće rečeno informacije.
Business Development Manager, GoPro

Miloš Pucarević

Više od 17 godina iskustva u različitim oblastima IT industrije. 15 godina iskustva u Business Development-u i prodaji različitih poslovnih rešenja, pre svega ERP, CRM i DMS softvera. Preko smera za Informacione sisteme i tehnologije na FON-u, do programiranja, korisničke podrške, sistemske administracije i prodajnih aktivnosti u različitim domaćim i stranim kompanijama, stigao do sinteze tehničkog i poslovnog na poziciji Business Development Manager u okviru GoPro-a. Decenija direktnog i indirektnog učešća u razvoju i uspesima kompanije koja je Microsoft partner u domenu implementiranja različitih poslovnih softverskih rešenja. Otac jedne devojčice, zaljubljen u sport i nemačke ovčare.
Managing Director, BizPliz

Mira Mitrović

Mira Mitrović je strukovni fizioterapeut, edukator i promoter zdravlja sa više od 30 godina iskustva.
Osnivač je programa BizPliz Wellbeing, edukativnog centra Dodirom do Zdravlja i Body Code terapijskog centra.
Kroz svoj rad povezuje nauku, dodir i svesnost, pomažući ljudima da razumeju telo kao najvažniji kompas u životu.
Njena misija je da zdravlje postane deo svakodnevice – ne luksuz, već navika.
Head of Marketing, Seyfor Srbija

Miroslava Kovačević Donevski

Miroslava Kovačević je Head of Marketing u kompaniji Seyfor Srbija, zadužena za promociju i pozicioniranje inovativnih softverskih rešenja Minimax i Saop ERP.
Sa više od deset godina iskustva u IT i softverskoj industriji, posebno se ističe u povezivanju tržišnih strategija, marketinga i edukacijskih inicijativa namenjenih preduzetnicima i knjigovođama. Po obrazovanju je profesor engleskog jezika i književnosti, a dodatna usavršavanja omogućila su joj da razume tehnološku preciznost, složene poslovne procese i važnost jasne, kreativne komunikacije. Miroslava je često prepoznata kao glas kompanije u regionu, koja kroz događaje, sadržaj i partnerstva gradi most između softverske tehnologije i stvarnih potreba korisnika.
Advokat, Advokatska kancelarija Cvjetićanin i partneri

Nenad Cvjetićanin

Nenad Cvjetićanin je advokat sa višedecenijskim iskustvom u oblastima korporativnog prava i zaštite intelektualne svojine. Rukovodeći je partner u advokatskoj kancelariji Cvjetićanin & Partners, koja se pozicionirala kao jedan od istaknutih pravnih subjekata u Srbiji sa fokusom na poslovno pravo, digitalne tehnologije i zaštitu inovacija. Tokom karijere, Nenad je obavljao više značajnih stručnih i akademskih funkcija. Od 2011. do 2016. bio je saradnik u nastavi na Pravnom fakultetu Univerziteta Union u Beogradu, dok je trenutno angažovan kao saradnik u nastavi na Fakultetu za evropske pravno-političke studije. Na listi je medijatora Ministarstva pravde Republike Srbije od 2020. godine, a nalazi se i na spisku arbitara Komisije za rešavanje sporova povodom registracije nacionalnih internet domena pri Privrednoj komori Srbije, gde aktivno učestvuje u rešavanju domenskih sporova kao član ili predsednik arbitražnih veća. Aktivno je doprinosio razvoju pravnog sistema, između ostalog i kao član radne grupe za izmenu Statuta Grada Beograda 2010. godine. Trenutno istražuje i piše doktorsku disertaciju na temu Uticaja veštačke inteligencije na autorska i srodna prava.
Autor je brojnih stručnih članaka iz oblasti intelektualne svojine, zaštite podataka o ličnosti i medijskog prava, koji su objavljivani u uglednim publikacijama poput PC Press, Lege Artis i na portalu Domen.rs. Takođe je realizovao niz obuka, seminara i radionica u ovim oblastima, kako za pravnike, tako i za širu stručnu javnost.
Regional Business Development Manager, nJoy

Nenad Stojanović

Nenad Stojanović je rođen 19. februara 1970. godine u Beogradu. Diplomirao je na Fakultetu organizacionih nauka. Profesionalno je posvećen informacionim tehnologijama već preko 25 godina. Kao menadžer proizvoda u nekoliko vodećih distributerskih kompanija u Srbiji, tokom godina rada uspešno je učvrstio prepoznatljivost brojnih brendova na tržištu računarskih komponenti i potrošačke elektronike. Nedavno je, zahvaljujući uspešnoj saradnji sa proizvođačem nJoy UPS-eva, Micro Data Centara, solarnih invertera i storage baterijskih sistema, postao predstavnik brenda u ulozi regionalnog menadžera razvoja.
Nenad je strastveni ljubitelj muzike. Pohađao je časove rok gitare kod čuvenog Radomira Mihajlovića Točka, a godinama aktivno peva u crkvenim horovima i učestvuje na javnim nastupima. Kao svestrana ličnost sa širokim spektrom interesovanja, bavi se i grafičkim i veb dizajnom. Potvrdu svog kreativnog talenta dobio je pobedom na konkursu za dizajn članske karte Mense Srbija, čiji je član od 2006. godine. Pored kreativnih aktivnosti, angažovan je i u sportu - redovno igra pikado, bavio se streljaštvom i osvajao medalje na brojnim takmičenjima. Verovatno mu te osobine i talenti omogućavaju da "pogađa u centar" i u poslovnim izazovima.
Oženjen je Danijelom, koja mu predstavlja najveći oslonac i podršku u životu. Zajedno imaju dva sina.
CEO, Orka

Nihad Salkić

Nihad Salkić je CEO kompanije Orka koja je razvila sistem OWIS, sveobuhvatno rješenje za digitalizaciju poslovnih procesa. Tokom više od 20 godina rada razvijao je modele i alate koji organizacijama omogućavaju da svoje poslovne prakse i administrativne procese pretvore u fleksibilne i prilagođene digitalne tokove rada. Njegov fokus je na stvaranju rješenja koja spajaju profesionalne standarde sa stvarnim problemima korisnika.
Chief Digital Officer CDO, Arena News Channels (Euronews Srbija)

Pavle Savović

Konsultant, AB Soft

Predrag Stojanović

Nakon završenog fakulteta za Poslovnu informatiku zapošljava se u AB Soft-u gde radi već punih 16 godina, a više od 6 godina na poziciji konsultanta.
Kao Implementator i vođa projekta odgovoran za uvođenje AB Soft poslovnog softvera može da se pohvali velikim brojem uspešno završenih projekata u velikim, srednjim i malim preduzećima. Iskustvo je sticao u direktnoj komunikaciji sa korisnikom, analizi problema i pronalaženju rešenja kao I saradnji po pitanju unapređenja organizacije I modernizacije poslovnih procesa preduzeća.
President, Color Press Group

Robert Čoban

Robert Čoban rođen je 27. jula 1968. godine u Baču, Vojvodina, Republika Srbija. Srednju školu završio je u Bačkoj Palanci, a studirao je na Pravnom fakultetu u Novom Sadu. Od 1990. godine radio je kao novinar – najpre kao dopisnik iz Novog Sada za dnevni list Večernje novosti (Beograd), magazin Arena (Zagreb) i sarajevski Naši Dani, kao i za časopise Vreme i Stav.
Godine 1992, sa grupom studenata, ponovo je pokrenuo mesečni studentski magazin pod nazivom Index. Nakon dva broja, cela redakcija je smenjena, te je pokrenut Nezavisni Index, koji će kasnije promeniti ime u Svet, prvi časopis buduće Color Press Group.
Danas je Robert Čoban na čelu najveće izdavačke kuće u regionu, Color Press Group, koja ima podružnice u svih šest zemalja bivše Jugoslavije. Grupa izdaje 110 magazina, poseduje 25 veb sajtova i godišnje organizuje preko 70 konferencija i festivala.
U portfoliju kompanije nalaze se brojni licencirani naslovi: The Economist, Diplomacy & Commerce, Hello!, Brava Casa, Gloria, Story, Grazia i mnogi drugi.
Među konferencijama koje organizuje Color Press Group izdvajaju se: Pro Femina, Food Talk, The Economist: World in..., Digital, Book Talk, CSR Serbia, Serbia Goes Green, i brojne druge.
Osnivač i direktor, ICodeFactory

Sergej Kešelj

Sergej Kešelj je osnivač i direktor kompanije ICodeFactory, gde se već 20 godina bavi razvojem naprednih softverskih rešenja za industrijske i tehnološke kompanije. Specijalizovan je za digitalnu transformaciju organizacija, sa posebnim fokusom na povezivanje fabrika, automatizaciju procesa i unapređenje na osnovu podataka. Učestvuje u globalnom projektu digitalizacije više od 150 fabrika u prehrambenoj industriji, sa ambicioznim ciljem – da do 2030. godine proizvodnja funkcioniše bez ljudske intervencije.
Veruje da digitalizacija počinje razumevanjem poslovanja, a ne tehnologije.
CEO, Wizard

Siniša Bošković

Rođen 1970. godine, Sinisa Bošković završio je Vojnu srednju školu i Akademiju. Od 1993. godine vodi kompaniju Wizard, koja se od osnivanja bavi elektronikom, zabavnom rasvetom, specijalnim efektima i ozvučenjem.
Od 2006. godine fokus je na LED ekranima, čime je Wizard postao prvi proizvođač LED ekrana na Balkanu. Do danas su realizovali preko 10.000 različitih LED displeja i ekrana, prvenstveno za zabavne sadržaje poput diskoteka i koncerata, a zatim i za sve druge namene.
Kompanija garantuje najbolji odnos cene i kvaliteta, maksimalnu fleksibilnost u izradi ekrana, kao i kompletnu podršku u vidu montaže, servisa i održavanja.
Tehnički direktor, Konvereks

Srđan Milićević

Srđan Milićević je završio Elektrotehnički fakultet u Beogradu i stekao zvanje master inženjer elektrotehnike i računarstva. Tokom fakulteta bio je član upravnog odbora Studenata elektrotehnike Evrope. 15 godina se bavi elektroenergetskim instalacijama, elektromotornim pogonima (EMP) i centralnim sistemima za nadzor i upravljanje (CSNU). Poslovnu karijeru je počeo u kompaniji Mašinoprojekt KOPRING gde je projektovao objekte u zemlji i inostranstvu. Njegov sadašnji fokus u Konvereksu, gde je zaposlen od 2018, su jednosmerna i naizmenična besprekidna napajanja. Zajedno sa kolegama i korisnicima projektuje i izvodi elektroenergetske instalacije za Banke, Kontrolu leta, server sale, data centre, industrijske i poslovne objekte.
Electrical Design Engineer, ENEL PS

Srđan Savić

Srđan Savić je master inženjer elektrotehnike i računarstva zaposlen u kompaniji „ENEL PS d.o.o.“ kao projektant elektroenergetskih instalacija. Diplome je stekao na Elektrotehničkom fakultetu u Beogradu, smer „Elektroenergetski sistemi“ (osnovne akademske studije) i smer „Mreže i sistemi“ (master akademske studije). Poseduje licencu Inženjerske komore Srbije za projektovanje električnih instalacija i elektromotornih pogona - 351I. Ima više od 7 godina radnog iskustva u projektovanju elektroenergetskih instalacija niskog napona u stambenim/komercijalnim objektima i data centrima, kao i iskustvo u 3D modelovanju električnih instalacija u softverskom paketu „Autodesk Revit“. Projektovao je više od 350 malih solarnih elektrana i desetak hibridnih sistema napajanja za telekomunikacionu kompaniju - mobilnog operatera. U poslednje dve godine bavi se projektovanjem hibridnih sistema napajanja i usavršavanjem njihovih algoritama za optimalan rad. Oblasti interesovanja: energetska elektronika, baterijska skladišta električne energije, obnovljivi izvori energije, kvalitet električne energije, prenosni sistemi srednjeg i visokog napona, računarske mreže i sistemi.
Senior Project Manager, Friedrich Naumann Foundation for Freedom

Toni R. Crisolli

Toni Richard Crisolli je “profesionalac” u oblasti digitalne transformacije i razvoja pametnih gradova, sa više od dve decenije iskustva u saradnji sa evropskim i međunarodnim institucijama, industrijom i inovacionim ekosistemima. Kao Senior Project Manager FNF-a – Zapadni Balkan, vodi programe koji povezuju lokalne zajednice, tehnološke kompanije i donosioce odluka u cilju razvoja održivih, tehnološki naprednih i otvorenih gradova.

Paralelno, kao osnivač Gaming and Esport Movement Europe (GEME), pokreće inicijative koje spajaju industriju digitalne zabave, AI i obrazovanje u jedinstven ekosistem kreativnih i tehnoloških inovacija. Njegov rad obuhvata savetovanje, strateško planiranje i javne politike vezane za AI, urbane inovacije i digitalnu ekonomiju.

Poznat po principu „be first or be better“, Toni se zalaže za odgovornu upotrebu tehnologije – onu koja unapređuje zajednice, jača poverenje građana i čini gradove pametnijim, održivijim i humanijim.

Marketing manager, Kameleon Solutions

Una Kostandinović

Una radi u digitalnom marketingu više od 10 godina. Karijeru je započela u beogradskim agencijama, na pozicijama menadžera društvenih mreža i kreatora sadržaja. Nakon više od pola decenije kreativnog rada, fokusira se na strateško planiranje i upravljanje timovima. Poslednjih nekoliko godina radi kao konsultant. Od 2023. godine je i član Kameleon Solutions tima na poziciji menadžera marketinga. Široj javnosti je poznata kao autor bloga Pola kile digitala. Užoj javnosti – kao ljubitelj Bajage, čokolade i Liverpool FC.
CEO, VR-All-Art

Vitomir Jevremović

Osnivač i direktor kompanije VR-All-Art, prve platforme koja omogućava umetnicima, galerijama i muzejima da izlažu i trguju umetnošću na blokčejnu putem virtuelne, mešovite i proširene stvarnosti. Vitomir već dugi niz godina vodi razvojnu kompaniju Digital Mind, specijalizovanu za VR, AR, web i mobilne aplikacije u oblastima marketinga, kulture i obrazovanja. U marketingu, digitalnoj produkciji i razvoju aktivan je više od 20 godina, radeći na različitim projektima – od softverskih alata u arheologiji i interaktivnih 3D rekonstrukcija antičkih lokaliteta, do video-igara, animiranih filmova i virtuelnih muzeja. Po obrazovanju je arheolog, sa velikom strašću prema digitalnim muzejima i umetnosti. Autor je prvog virtuelnog muzeja Nikole Tesle i kriptoentuzijasta koji veruje u moć tehnološke disrupcije.
SMB Sales Representative, Lenovo

Vladimir Urukalo

Vladimir Urukalo više od 5 godina radi na poziciji SMB Sales Representative u okviru kompanije Lenovo. Sa preko 12 godina iskustva u prodaji IT uređaja, Vladimir je stekao veliku bazu klijenata sa kojima svakodnevno komunicira, te se trudi da konstantno unapređuje svoje znanje i veštine u prodaji. Iako je njegov posao primarno vezan za rad sa distributerima i prodajnim partnerima, Vladimir voli da komunicira i sa krajnjim korisnicima, kako bi ceo proces nabavke i implementacije IT uređaja protekao bez problema.
Osnivač, Heliant

Vukašin Radulović

Vukašin Radulović je osnivač kompanija Infolab i Heliant, specijalizovanih u oblasti informacionih tehnologija, posebno u oblasti zdravstva i osiguranja. Heliant rešenja koristi više od 250 zdravstvenih ustanova u državnom i privatnom vlasništvu na svim nivoima zdravstvene zaštite u Srbiji i regionu. Heliant je pionir u promociji standardizacije podataka u OMOP CDM format u Srbiji i nosilac FhIR sertifikata.
Od 2009. do 2013. godine obavljao je funkciju izvršnog direktora za razvoj zdravstvenog osiguranja u Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje Republike Srbije. Bio je angažovan na projektima podrške reformi obaveznog zdravstvenog osiguranja, kao i na vođenju projekta razvoja integrisanog zdravstvenog informacionog sistema. Bio je član Nacionalnog stručnog odbora za informacione tehnologije u zdravstvu i Nacionalnog stručnog odbora za izradu nacrta novog Zakona o zdravstvenoj dokumentaciji i evidencijama u oblasti zdravstva Ministarstva zdravlja Republike Srbije.
Rukovodio je projektima razvoja softvera za kompanije iz Srbije, Kanade, Švedske, Finske i Engleske.
Rođen je 29. maja 1974. godine u Beogradu. Završio je Matematičku gimnaziju u Beogradu. Diplomirao je na Elektrotehničkom fakultetu Univerziteta u Beogradu, gde je i magistrirao elektrotehniku. Na Medicinskom fakultetu Univerziteta u Beogradu je magistrirao i menadžment u sistemu zdravstvene zaštite.
Govori engleski i francuski jezik. Oženjen je i ima dvoje dece.
Rukovodilac IKT sektora, RNIDS

Žarko Kecić

Žarko Kecić je rukovodilac Sektora za IKT usluge u Registru nacionalnog internet domena Srbije i odgovoran je za stabilan i bezbedan rad sistema koji omogućavaju neprekidnu dostupnost nacionalnih domena.
Pre nego što se pridružio RNIDS-u, Žarko je više od dve decenije radio na razvojnim, konsultantskim i naučnim projektima širom sveta. Poseduje značajno iskustvo u planiranju, implementaciji i proceni IT sistema i infrastrukture, pomažući velikim preduzećima i vladinim institucijama da izgrade stabilne i bezbedne sisteme i da najbolje iskoriste nove tehnologije za realizaciju poslovnih potreba i poboljšanje efikasnosti.
Pored operativnih aktivnosti, Žarko je aktivan i u međunarodnim radnim grupama, posebno u okviru ICANN i CENTR zajednica, i član je ICANN SSR2 tima (the Second Security, Stability and Resilience Review Team).
Glavni urednik PC Press-a

Dejan Ristanović

Osnivač i dugogodišnji glavni urednik časopisa ’PC Press’. Autor je prve publikacije o personalnim računarima u bivšoj Jugoslaviji – ’Računari u vašoj kući’, i jedan od osnivača časopisa ’Računari’. Jedan je od osnivača Sezama, najvećeg BBS-a u Jugoslaviji, a kasnije i SezamaPro, koji je izrastao u značajnog Internet provajdera i danas je deo Orion Telekoma. Autor je 18 knjiga, 15 CD/DVD publikacija i preko 1500 tekstova objavljenih tokom 35-godišnje karijere.
Direktor PC Press-a

Vesna Čarknajev

Nakon završenog školovanja u oblasti ekonomije, početkom 90-tih godina, u časopisu ’Računari’ osmislila i realizovala koncept marketinškog funkcionisanja računarskog časopisa. Taj koncept je primenila i dalje usavršila u PC Press-u, čiji je direktor od osnivanja. Kao ljubitelj modernih tehnologija, predano radi na digitalnoj transformaciji PC Press-a, sa ciljem da on i dalje bude najveći i najuticajniji ICT medij u Srbiji.
Zajedno sa kolegama i saradnicima osmislila je koncept konferencije BIZIT, poslovnog skupa koji predstavlja rešenja, nudi alternative i prati trendove u ICT industriji.
Privatno, voli Pariz, Zdravka Čolića i Banovo Brdo. Izuzetno ponosna na svoju porodicu, koja savremene tehnologije primenjuje – u poljoprivredi, uzgajajući borovnice na porodičnom imanju u okolini Kragujevca.
Konsultant i radijski voditelj, KrAn studio

Uroš Bogdanović

Hteo je da bude astronaut, zatim pilot, a završio kao samouki pilot drona. Sa prvom godinom studija medicine, počeo da radi na radiju, gde je ostao i po završetku studija. Vodio najslušaniji jutarnji program “Uroš Bogdanović Show” na Radio Index-u. Jedan od scenarista nove generacije Indexovog radio pozorišta, dopisni član njuz.net-a, i verovatno još nešto, što je zboravio da nam napiše. Dakle, voditelj u penziji, ali ne pravi penzioner (nema dovoljno godina za penziju) – trenutno se bavi medijskim konsaltingom.
U poslednje vreme, rado je viđen govornik na medijskim i marketinškim konferencijama širom sveta. Prvi je svetski priznat stručnjak za radio iz Srbije.

DIAMOND PARTNER

PLATINUM PARTNERI

GOLD PARTNERI

SILVER PARTNERI

PARTNERI PANELA

POKROVITELJI

Sponzori

Medijski partneri

Blog

Filter

Uspešno održan BIZIT 2025

новембар 7, 2025
Pod geslom „Rešenja, ne izgovori” 4. i 5. novembra u hotelu Metropol u Beogradu održana je dvanaesta BIZIT konferencija. Uz brojne učesnike i partnere, dočaran je svet novih izazova i odgovora na njih, zahvaljujući upotrebi digitalnih tehnologija, veštačke inteligencije i savremenim rešenjima koja unapređuju tehnologije i pomažu poslovanje. Svake godine…

Objavljena agenda BIZIT 2025 konferencije

октобар 17, 2025
Objavljena je preliminarna agenda BIZIT konferencije 2025, koja će se održati 4. i 5. novembra u hotelu Metropol Palace u Beogradu. U svetu u kojem su promene postale svakodnevica, a pritisak da se pronađu efikasna rešenja sve veći, poslovni lideri više ne traže još jednu konferenciju o „digitalnoj transformaciji“. Traže…

BIZIT 2025 okuplja generacije koje povezuje analogni i digitalni svet

октобар 13, 2025
Ako ste odrasli uz šum kaseta, miris papira i zvuk modema, a danas donosite poslovne odluke u svetu oblaka, automatizacije i digitalne bezbednosti — onda ste pravi učesnik BIZIT konferencije. Ovog novembra, 4. i 5. u hotelu Metropol Palace u Beogradu, održaće se BIZIT 2025, najveća poslovno-tehnološka konferencija u regionu. Učesnici ove…