Autor: Ana Todorović
Počinju pripreme za osmu konferenciju BIZIT koja će biti održana 3. i 4. novembra u Beogradu. Centralna tema ovog velikog regionalnog stručnog skupa su – korisnici
Sve dosadašnje svetske krize se mogu posmatrati kroz prizmu različitih šansi i mogućnosti. Uz sve nevolje, krize su predstavljale prilike da mnogo toga naučimo i iz svega izađemo barem malo pametniji i spremniji za neku sledeću (ne)očekivanu situaciju. Jedna od najvažnijih pouka koje smo izvukli iz ove „najsvežije“, pandemijske krize jeste da je korisnik najbitnija komponenta svakog biznisa i razlog postojanja svake kompanije. Opstale su pa i napredovale samo kompanije koje su se brzo prilagodile ne samo novim okolnostima, nego i novim potrebama korisnika.
Korisničko iskustvo – novo bojno polje
Zbog korisnika smišljamo nove usluge i servise, zbog korisnika unapređujemo proizvode, zbog korisnika se trudimo da otvaramo nove kanale komunikacije, da mu obezbedimo brzu dostavu, da reagujemo na reklamaciju… Želimo da korisnik postane zadovoljni korisnik. A svaki zadovoljni korisnik je važan.
Razvoj Interneta i novih tehnologija nam je doneo neke nove korisnike i nove načine da dođemo do njih. Ali, isto to je doneo i našim konkurentima. Zato s pravom smatramo da je u toku bespoštedna (uglavnom digitalna) bitka za korisnike, a korisničko iskustvo je novo bojno polje. Procenjuje se da će u korisničko iskustvo, kao sredstvo unapređenja poslovanja, biti uloženo čak za oko 20% više novca nego u marketing, planiranje cenovne politike pa čak i u unapređivanje samih proizvoda.
Zbog svega toga, odlučili smo da centralna tema predstojeće BIZIT konferencije bude Njegovo veličanstvo Korisnik.
Korisnik nije samo kupac
Potrebe i očekivanja korisnika su se promenili a korisnici su sada zahtevniji i svesniji svoje (važne) uloge u poslovanju svake kompanije. Pokazaćemo da korisnici nisu više samo kupci robe ili usluga, već i građani koji koriste servise državnih institucija, učenici u školama i pacijenti u bolnicama. Ukazaćemo na veliku važnost komunikacije, koja u odnosu sa klijentima mora biti na veoma visokom nivou i dostupna preko svih raspoloživih kanala. Korisnici su dobili glas, mogućnost da se izraze, kažu šta misle i žele i podele svoje iskustvo sa drugima. Predstavićemo moderne načine za dobijanje novih, ali i što je jednako bitno, zadržavanje postojećih korisnika.
Informatičke tehnologije i u ovoj sferi imaju ključnu ulogu. Nove tehnologije otvaraju nove mogućnosti i donose inovativne ideje koje podižu korisničko iskustvo na mnogo viši nivo, kroz različite softverske i digitalne alate, te integraciju komunikacionih kanala. Ključ su, kao i uvek, kvalitetni ljudi na pravim mestima.
Do korisnika preko BIZIT-a! Ukoliko ste kompanija kojoj je stalo do klijenata, predlažemo da se što pre prijavite za BIZIT 2021. Pružamo vam priliku da predstavite ono što radite kako biste se prilagodili potrebama svojih korisnika i pružili im najbolje moguće korisničko iskustvo. Pozivamo vas da se prijavite i ako ste korisnik (zar nismo svi?) koji želi da komunicira sa svojim omiljenim brendom, utiče na njegov razvoj i nastoji da sazna šta može da očekuje u narednom periodu. U dva oficijelna dana očekuje vas preko 50 eminentnih predavača, mnoštvo radionica i mogućnost da razmenite iskustva i primere iz prakse sa kolegama. BIZIT 2021. će biti održan 3. i 4. novembra u Klubu poslanika, uživo i online.