Osma konferencija BIZIT je uspešno završena!
Pogledajte video materijal i galeriju fotografija.
Konferencija BIZIT 2022 će biti održana 2. i 3. novembra 2022.
U uslovima krize opstale su, pa i napredovale, samo kompanije koje su se brzo prilagodile novim potrebama korisnika. Zbog korisnika smišljamo nove usluge i servise, zbog korisnika unapređujemo proizvode, zbog korisnika se trudimo da otvaramo nove kanale komunikacije, da im obezbedimo brzu dostavu, da reagujemo na njihove reklamacije… Želimo da korisnik bude zadovoljni korisnik. A svaki zadovoljni korisnik je važan.
U toku je bespoštedna (uglavnom digitalna) bitka za korisnike, a korisničko iskustvo je novo bojno polje. Procenjuje se da će u korisničko iskustvo kao u sredstvo unapređenja poslovanja biti uloženo čak za 20% više novca nego u marketing, planiranje cenovne politike pa i u unapređivanje samih proizvoda. Zato je centralna tema konferencije BIZIT 2021 „Njegovo veličanstvo Korisnik”.
Ukoliko ste kompanija kojoj je stalo do klijenata, predlažemo da se što pre prijavite za BIZIT 2021. Pružamo vam priliku da predstavite šta je to što vi radite kako biste se prilagodili potrebama svojih klijenata i pružili im najbolje moguće korisničko iskustvo. Pozivamo vas da se prijavite i ako ste korisnik (a zar to nismo svi?) koji želi da komunicira sa svojim omiljenim brendom, utiče na njegov razvoj i nastoji da sazna šta može da očekuje u narednom periodu.
U dva oficijelna dana konferencije BIZIT očekuje vas preko 50 eminentnih predavača, mnoštvo radionica i mogućnost da razmenite iskustva i primere iz prakse sa predavačima i kolegama.
KLUB POSLANIKA
Tolstojeva 2, Beograd
ili Tamo gde ste Vi
Sreda i četvrtak
3. i 4. novembar, 2021.
Data centri i IT infrastruktura
• Infrastrukturna rešenja i modeli
• 10GbE mreže i optika
• Cloud; PaaS
• AI; IoT i mašinsko učenje
• Rad na daljinu
Cyber security
• Backup; disaster recovery
• Antivirusi; fizička bezbednost
• GDPR
Digitalne komunikacije i marketing
• TELCO izazovi; 5G
• OMNI CHANEL marketing
• Personalizovano oglašavanje
Poslovni softver
• Upravljanje poslovnim procesima i upravljanje projektima (ERP, CRM, BPM, WMS, DMS)
• Odlučivanje i kontrola poslovnih procesa
• Big Data; poslovno izveštavanje; Risk management
Everything smart
• Smart life, osiguranje, sport, kultura
• E-commerce
• FINTEC alati, berza, banke, kripto valute, investiranje
IT dating
• Obrazovanje i zapošljavanje u ICT industriji
Prvi Dan:
14:15-14:30 Razgovor s povodom, Jelena Pejković, Direktor prodaje sektora za pouzdano napajanje Schneider electric
Drugi Dan:
14:15-14:30 RPA Softvreski roboti, Filip Koprivica, Account Development Manager, Comtrade System Integrations
14:40-14:55 Razgovor s povodom, Slobodan Stanković, Direktor, Vesimpex
Mere zdravstvene bezbednosti – Uslov za ulazak u Klub poslanika je Didigitalni zeleni sertifikat koju poseduju sve osobe vakcinisane protiv bolesti COVID-19, pri čemu je datum poslednja primljene doze 21. oktobar 2021. ili ranije, zatim osobe koje imaju negativan nalaz PCR ili antigenskog testa, ne strarijeg od 48 sati, kao i osobe koje su prebolele bolest COVID-19 u periodu do 180 dana od datuma pozitivnog PCR testa.
Za učesnike bez adekvatne potvrde, na ulazu u Klub poslanika biće sprovedeno antigensko testiranje. Radno vreme punkta za testiranje će biti otvoreno 3. i 4. novembra u periodu od 7:30 do 10:00. Čekanje na rezultat će trajati 2 sata
Budimo odgovorni i čuvajmo zdravlje.