06. jun 2018. Klub poslanika u Beogradu

BIZIT SEMINAR

Sve(t) je marketing

Kako napraviti kampanju sa budžetom od 100 eura? Pročitaj

BIZIT Seminar: Sve(t) je marketing uspešno je održan 6. juna u Klubu poslanika u Beogradu, uz učešće preko 100 posetilaca.

Pogledajte galeriju fotografija sa predavanja i osetite atmosferu koja je vladala tokom Seminara.

Vidimo se na BIZITU 2018!

Program seminara

WHY vs. HOW
09.30 – 10.25
ŠTA POSLE OGLAŠAVANJA?
LAZAR DŽAMIĆ, marketing strateg
Revolucija i evolucija u modernom marketingu / Zašto tradicionalni oglasni model više ne funkcioniše i šta je alternativa? / Kako se zidovi izmedju disciplina razbijaju i šta to znači za agencije i brendove? / Kako kontekst postaje važniji od segmenata? / Zašto je Why marketinga brendiranim sadržajima (Content) važnije od How?

SAM SVOJ MAJSTOR NA INTERNETU
10.30 – 11.00
Kako doći na prvu stranu Googla?
DRAGAN GRUBAČKI, Tehnical SEO, Brisbane Digital
Koje su osnovne greške u radu sajta i kako ih popraviti / Problemi u rangiranju na pretraživačima i moguća rešenja / Pet ključnih načina kako da povećate vidljivost sajta na pretraživačima / SEO saveti koje možete sami implementirati
11.05 – 11.25
Koktel pauza
11.30 – 12.00
Kako uz Adwords pronaći nišu koja nema veliku konkurenciju?
NENAD PANTELIĆ, Head of Growth, Sentinel Software
Zasto PPC oglašavanje / Kako to radi Google? / Šta Google zna o nama? / Ocena kvaliteta i rangiranje oglasa / Saveti za unapređenje / Česte greške u AdWords oglašavanju / DKI - dynamic keyword insertion / Remarketing / Struktira AdWords naloga
12.05 – 13.00
Jeste li društveni (i zašto bi morali da budete)?
MILOJE SEKULIĆ, osnivač Agencije Homepage
Saznajte koja je Milojeva prva društvena mreža, šta uradi programer kada dobije psa, koja je druga najpopularnija društvena mreža u Srbiji, šta su u stvari društvene mreže i kakva je veza između njih i Airport City-a. Sem toga razrešićemo i nekoliko bitnih dilema kao na primer jesu li vam društvene mreže sasvim dovoljne da ostvarite sve svoje ciljeve na internetu, da li je “integrisani marketing” samo takmičarska kategorija na festivalima kreativnosti ili nešto više kao i ko su influenseri i ima li kakve koristi od njihovog angažovanja.
13.05 – 13.25
Kafe pauza

KOMUNIKACIJA, KOMUNIKACIJA I KOMUNIKACIJA
13.30 – 14.00
Koji si ti lik?
VOJA ŽANETIĆ, scenarista
Ako je storytelling zamisliva osnova moderne tržišne komunikacije, onda bi se moralo dozvoliti i da je CharacterTelling njegova logična specijalizacija. Proizvodnja medijskih sadržaja (content) koji pomažu kupcu, korisniku ili konzumentu određenog proizvoda, usluge ili ideje da se karakterno samo-identifikuje u kosmosu konzumerističkih i ostalih društvenih vrednosti - novi je “sloj” temelja tržišne komunikacije. Kako u digitalnom, tako i u analognom svetu, odnosno u novom prostorno-vremensko-informativnom kontinuumu koji objedinjuje ova dva “sveta” i čini svet u kome danas živimo.
14.05 – 14.25
POVEĆANJE PRODAJE KROZ B2B MARKETING
MAJA PEROVIĆ LAZAREVIĆ, Market Republic CEO & Digital Quince Co-Founder
Specifičnosti B2B digitalnog marketinga / Koji su najbolji marketinški alati u B2B komunikaciji i kako se koriste za povećanje prodaje
14.30 – 15.00
Da li se GDPR odnosi na vaš biznis?
NEVENA RUŽIĆ, pomoćnik Poverenika za zaštiti podataka o ličnosti
Na koga se tačno odnosi GDPR? Šta je neophodno preduzeti ukoliko poslujete iz Srbiji sa građanima EU?
15.05 – 16.05
Svečani ručak
16.10 – 16.55
Marketing vilajet : Ako ga radite kajaćete se, ako ga ne radite kajaćete se!
BRANKO ĐAKOVIĆ, ekspert za unapređenje prodaje, Tomato Tomato
Ako vam marketing ne donosi korist nemojte ni da ga radite! /Ako ne razumete zašto (i kako) ga radite nemojte ni da ga radite! / Ako vam je to sto neko radi za vas pod imenom marketinga apsolutno neprihvatljivo i strano, zaustavite ih. / Raspitajte se sta je to marketing pre nego sto pocnete da ga radite…

PANEL
17.00 – 17.50
KAKO TRGUJEMO PROIZVODOM XXI VEKA – INFORMACIJAMA?
(Sve što ste od uvek želeli da znate o komunikacijama, pitajte eksperte)

moderator TATJANA OSTOJIĆ, direktor razvoja, BIZIT konferencije
UČESNICI PANELA: Lazar Džamić, Dragan Grubački, Nenad Pantelič, Miloje Sekulić, Voja Žanetić, Maja Perović Lazarević, Nevena Ružić i Branko Đaković
17.55 – 18.00
Nagradna igra

Svakoga dana Google zabeleži više od 5 milijardi pretraga, svakog minuta YouTube dobije 100 sati novog sadržaja, a 2,2 milijarde Facebook korisnika podeli najmanje dve objave dnevno...nastavi

U Registar medija u Srbiji upisano je 2.034 medija. Prema podacima APR-a, u Srbiji je registrovano 863 štampanih medija, odnosno dnevnih i periodičnih novina, 309 radio stanica, 211 televizijskih programa, 432 internet portala i 57 uređivački oblikovanih internet stanica.

Samo tokom marta 2018. godine u Beogradu je održano 96 promocija i skupova reklamnog karaktera.

Kako kreirati kampanju?….

Cilj BIZIT seminara Sve(t) je marketing je da pruži globalnu sliku i ukaže na ključne teme o kojima svi koji se bave marketingom treba da promišljaju. Namenjen je vlasnicima i marketing menadžerima malih i srednjih preduzeća, preduzetnicima i svima onima koji samostalno ili u malim timovima kreiraju i vode kampanje za promociju sopstvenih proizvoda i usluga.

Kako dobiti pažnju potrošača na internetu? O tome će učesnicima BIZIT seminara govoriti eminentni, kredibilni i nezavisni stručnjaci. Akcenat će biti na razumevanju suštine i postavljanju realnih ciljeva – kako napraviti kampanju i novac potrošiti na kontrolisani način, do kog nivoa možemo in house, a kada je neophodno da angažujemo stučne agencije, kako se određuju realni ciljevi i vrši kontrola rezultata, da li se nešto može dobiti besplatno…

Ovaj seminar nije za one koji pate od „no like“ fobije. Ali jeste za sve one koji na društvenim mrežama žele da grade sliku o brendu i neguju dobre odnose sa mušterijama. Jeste i za one koji smatraju da je građenje odnosa sa medijima i novinarima veoma važno za ukupan rezultat.

Tehnologija je omogućila da danas zaista svako može da snimi video ili napiše post i to postavi na internet. Ali svako nema talenta da to i uradi. Kako se pričaju dobre priče i kreira kvalitetan sadržaj. Da li su Content marketing, Native advertajzing i Storytelling (opet) ključni za uspeh? (uvek su postojali samo se nisu tako zvali)

Kako GDPR i Zakon o zaštiti podataka o ličnosti menjaju paradigmu odnosa sa potrošačima i šta su realne opasnosti za marketing timove…

Ovo su teme o kojima ćemo razgovarati kroz prezentacije i panel diskusije.

Vidimo se na BIZIT seminaru Sve(t) je marketing...

CENA I SPECIJALNA PROMOCIJA

Cena kotizacije po osobi za ovaj seminar iznosi 19.000 dinara + PDV
Registrovani učesnici sa plaćenim kotizacijama, bilo kojeg od prethodnih BIZIT događaja imaju dodatni popust od 10%
Za dva ili više učesnika iz iste kompanije popust je 20%
DODATNI popust za uplatu do 18. maja od 10%
Popusti se mogu sabirati.

Kotizacija za učesnike Seminara Sve(t) je marketing obuhvata:
- Prisustvo predavanjima, učestvovanje u pratećem programu i nagradnoj igri
- Mogućnost organizovanja sastanka sa predavačima, tokom trajanja Seminara
- Video snimke svih predavanje (koji inače neće biti javno dostupni)
- Prezentacije svih predavanja (koje inače neće biti javno dostupne)
- Hranu i piće (koktel doručak, svečani ručak, kafa, voda, sokovi)
- Šestomesečnu pretplatu na digitalno izdanje magazina PC Press
- Kotizacioni set sa materijalima za praćenje Seminara

Termin i mesto održavanja: SREDA 06.06.2018. U 09:00, U KLUBU POSLANIKA, TOLSTOJEVA 2, BEOGRAD

Predavači i učesnici Panela

Slika: Lazar Džamić

Lazar Džamić

Digitalni strateg
detaljnije

Slika: Voja Žanetić

Voja Žanetić


detaljnije

Slika: Branko Đaković

Branko Đaković

Kreativni direktor, Tomato Tomato Communications
detaljnije

Slika: Nenad Pantelić

Nenad Pantelić

Izvršni direktor za marketing i rast,
Sentinel Software
detaljnije

Slika: Nevena Ružić

Nevena Ružić

Pomoćnica generalnog sekretara Službe Poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti
detaljnije

Slika: Maja Perović Lazarević

Maja Perović Lazarević

Market Republic CEO & Digital Quince Co-Founder
detaljnije

Slika: Vesna Čarknajev

Vesna Čarknajev

Direktor
PC Press
detaljnije

Slika: Tatjana Ostojić

Tatjana Ostojić

Editor in Chief pcpress.rs i Business Development Director PC Press
detaljnije

Slika: Miloje Sekulić

Miloje Sekulić

Suvlasnik kreativne digitalne agencije
Homepage
detaljnije

Slika: Dragan Grubački

Dragan Grubački

Technical SEO Specialist,
brisbanedigital.rs
detaljnije

Klub poslanika

Tolstojeva 2, Beograd

Plan Kluba
Klub poslanika

KONTAKT

Telefoni: +381 11 2080220, +381 11 2765533